Orduan, ikasi eta ulertu izana erakusteak izan behar du lehentasuna.
Ondo ulertu izanaren ebidentziak erakutsi, idatzitako kontakizunaren analisia eta hausnarketaren bitartez
Ardi baltzak
Analisiak azalpenak falta ditu. Testuaren azterketa nahiko ondo bideratuta dagoela ematen badu ere, ezin dezaket esan, horrek zer esan nahi duen ez duelako esaten.
Helburuak
KoxkoletakHemen azalduta dauden helburuak ez dira eskolako helburuak, partaideenak baino.
Baliabideak
MakilakixkiZer esan nahi duen ez dut ondo ulertzen, baina bai dut ikusten ondo ulertu izanaren ebidentziak falta direla.
Txantxangorri taldea
Gehiago eta sakontasun handiagoz azaldu behar da, apunteen errepikapena eta analisi emankorra desberdintzeko.
Teknologia
Bekerekeak taldeaHamaika taldea
Ez du ematen ondo ulertu izanaren nahikoa ebidentziarik. Zalantzakoa ere izan daiteke ea metodologiaz ala teknologiaz ari ote den.
Isuna taldea
Egileak ere jakingo duela uste dut. Hemen ez dago ebidentzia nahikorik ondo ulertu izana erakusteko.
Munts
Beste askoren antzera. Metodologia nahastean et aebidentzia nahikorik ez.
Kultura eta teknologia
Txantxangorri taldeaKulturaz gehiago eta sakontasun handiagoz azaldu behar da, apunteen errepikapena eta analisi emankorra desberdintzeko. Teknologiakoa ez da zuzena
Kultura
Matrux taldeaAipatuta dauden elementuak ez daude kulturaren ikspegitik pentsatuta, are gutxiago eskola zehatz bateko kulturaren ikuspegitik pentsatuta
Munts
Hemen elementuak oso nahastean daude, baina testu originala (bizipena) oso aberatsa izan daiteke eskolako kultura analizatzeko orduan
Ingurunea
Bekerekeak taldeaHerriaren gaineko azalpenak daude, baina ez dago argi ingurunea horrelakoa dela-eta zergatik den horrelakoa ikastegia edo zergatik egiten den zer nola ikastegi horretan.
Azken tximuak
Egiten den analisi hori oso interesgarria da, baina gehiena ez dagokio ingurunearen analisiari
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina